امروز یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403

نشست هم اندیشی سازمان با مسولان دفاتر نمایندگی شهرستانهای سازمان نظام مهندسی ساختمان ایلام

تاریخ ارسال : 1402/11/07 07:00 نویسنده : مدیریت

برگزاری نشست هم اندیشی  سازمان با مسولان ومدیران اجرایی دفاتر نمایندگی

شهرستانهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

 

 


 

به گزارش روابط عمومی سازمان ،در راستای تنسیق امور و ارائه مطلوب و بهینه سازی خدمات مهندسی به صاحب کاران و اعضای محترم  و به منظور تسریع بررسی عملکرد دفاتر و پیشبرد هر چه بهتر اهداف جلسه ی هم اندیشی به جهت حل و فصل مشکلات و به تصمیم هیئت مدیره با حضور ریاست سازمان, اعضای هیئت مدیره و مسئولین دفاتر نمایندگی شهرستانها  امروز در سالن جلسات سازمان برگزار شد.

:در ابتدای جلسه رییس سازمان مهندس مرادبیگی ضمن خوشامدگویی و تقدیر از مسئولان دفاتر نمایندگی شهرستانهای استان بیان کرد:دفاتر نمایندگی به واسطه ی ارتباط مستقیم با مهندسان و مراجعه کنندگان مسئولیت مهمی در راستای اهداف سازمان دارند.

مهندس مرادبیگی با بیان این موضوع که تمام ساخت و ساز های شهرستان ها هم از لحاظ طراحی و هم نظارتی باید از کانال سازمان نظام مهندسی عبور کند،خواستار این موضوع شد که نمایندگی ها کمترین حاشیه و بیشترین عدالت را در خصوص ارجاعات سرلوحه کارشان قراردهند:در ادامه جلسه مسئولان و کارمندان دفاتر نمایندگی خلاصه ای از عملکرد کلی دفاتر طی دو سال اخیر را ارائه دادند و با بیان مسائل و مشکلات در حوزه های مختلف نقطه نظرات خود را بیان کردند.

:مهندس مظفری نایب رئیس سازمان با بیان این موضوع که تشکیل چنین جلساتی موجب شفاف شدن انتظارات طرفین به منظور دستیابی به اهداف و راه کار های  افزایش کیفیت ساخت و ساز میشود ،اضافه کرد همه ی اعضا  باید در سایه همدلی و اتحاد هر چه بیشتر تا تحقق  اهداف عالی و کیفی سازمان تلاش کنند:دکتر صالحی عضو هیأت مدیره سازمان بر لزوم تعامل و هماهنگی هر چه بیشتر  نمایندگی ها با شهرداری تاکید کرد و گفت:برای حصول نتیجه بهتر و سر و ساماندهی به ساخت و سازهای غیر مجاز دو نهاد سازمان نظام مهندسی و شهرداری باید به صورت یک واحد مشترک عمل کنند .

:در پایان جلسه اعضای هیئت مدیره نظرات و دیدگاه خود را در خصوص مسائل مطرح شده از سوی دفاتر نمایندگی ایراد کردند و بیان داشتند که  خدمات ارایه شده از سوی نظام مهندسی باید متناسب با کیفیت برای مالکین و رعایت عدالت در ارجاع کار به مهندسین انجام شود.

:گفتنی است سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام دارای 10 نمایندگی در شهرستانهای آبدانان, ایوان، سیروان، دره شهر،دهلران ،بدره، ملکشاهی ،چرداول و هلیلان می‌باشد.


روابط_عمومی
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام