امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403

نشست هم اندیشی سازمان،ره و شهرسازی و انجمن مجریان

تاریخ ارسال : 1402/10/11 08:22 نویسنده : مدیریت

 

نشست هم اندیشی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام ،راه و شهرسازی و انجمن مجریان ذیصلاح برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام  نشست هم اندیشی سازمان نظام مهندسی اداره کل راه و شهرسازی و انجمن مجریان در خصوص رسیدگی و ساماندهی به مسایل مجریان روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ در محل سالن جلسات  سازمان برگزار شد.
🔹در ابتدای این نشست مهندس سلیمانی عضو هیئت مدیره سازمان با بیان جزییاتی از ارائه تفاهم نامه در جهت امور مجریان و تمکین به آن توسط مهندسین مجری سازمان و حمایت توسط راه و شهرسازی ارائه نمود.
🔹سلیمانی افزود : در این تفاهم نامه که بر پایه ارائه خدمات از جانب انجمن مجریان بناشده است بر ارائه خدمات واقعی از جانب مجری به کارفرما تاکید شده است.

🔹در ادامه دکتر حیدری دبیر انجمن مجریان استان با ابراز دغدغه های مجریان بیان نمود : کلیه اقدامات  باید در جهت بهبود وضعیت مجری و اجرای ساختمان و افزایش کمی و کیفی خدمات باشد و  حق الزحمه مجریان و ارائه خدمات به کارفرما باید واقعی و متعادل و به دور از هرگونه کم کاری باشد.

🔹دکتر حیدری اظهار داشت : هدف انجمن مجریان بهبود شرایط مجریان و ارائه خدمات واقعی مجری ساختمان است.

🔹در ادامه این نشست مهندس منصوربیگی معاون راه و شهرسازی استان با بیان اینکه مرتفع نمودن و حل مشکلات اجرا باید فرهنگ سازی شود افزود : ادامه این جلسات و تداوم گفتگو و تصویب قوانین و اجرای اصلاحاتی در جهت پیشرفت و بهبود اوضاع امور مجریان و حمایت راه و شهرسازی را درجهت اعمال این اصلاحات در چهارچوب قانون می‌تواند بسیار کارگشا باشد.

🔹در ادامه مهندس صحت قاسمی با اشاره به اینکه مجری نماینده کار فرما است و هر کاری که انجام میدهد باید از فیلتر نظام مهندسی ساختمان عبور کند بیان داشت : مجری یک شغل تمام وقت است و باید خدمات واقعی ارائه شود و با جدیت با نبود مجری در محل اجرای پروژه برخورد شود.

🔹در پایان نشست مهندس رسول مرادبیگی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام با بیان بندهایی از قانون که اشاره به قرارداد همسان دارد افزود :  سازمان نظام مهندسی مرجع انجام خدمات امور طراحی نظارت و اجرای ساختمان در استان می باشد.
🔹ریاست سازمان نظام مهندسی با بیان اینکه یکی از مهمترین خدمات سازمان ارائه خدمات مجری است اظهار داشت : حمایت قاطع و کامل از مجری و خدمات انجمن مجریان صورت خواهد گرفت .
🔹 وی افزود : مجریان با دریافت تعرفه واقعی و ارایه خدمات قابل قبول به همراهی با مالکان پروژه ها اهتمام ورزند .
🔹وی در پایان بیان داشت : سازمان نظام مهندسی ،انجمن مجریان و راه و شهرسازی استان با یک هدف مشترک در این مسیر در جهت بهبود شرایط مجری و اجرای اصولی ساختمانها قدم خواهند برداشت .

 

 

 

#روابط‌_عمومی
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام