امروز یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

نشست هم اندیشی دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان ایلام با رییس و هیأت مدیره سازمان 03 اردیبهشت ماه در محل سالن جلسات سازمان برگزار شد.

تاریخ ارسال : 1403/02/03 21:28 نویسنده : مدیریت

🔴نشست هم اندیشی روسای دفاتر نمایندگی شهرستان‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام🔴


🔹نشست هم اندیشی دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان ایلام با رییس و هیأت مدیره سازمان 03 اردیبهشت ماه در محل سالن جلسات سازمان برگزار شد.

✍به گزارش روابط عمومی سازمان، در این نشست مهندس مرادبیگی رئیس سازمان با بیان اهمیت برگزاری نشست‌های مشترک با دفاتر نمایندگی در راستای آشنایی مدیران و مجموعه تصمیم‌گیران با جزئیات مسائل و مشکلات دفاتر نمایندگی گفت:
تمامی اعضای هیأت مدیره دوره نهم برای رفع مشکلات دفاتر نمایندگی عزم جدی دارند و تلاش شده تا در همین مدت استقرار هیأت مدیره، در این راستا اقدامات عملی صورت پذیرد.

🔹مهندس رسول مرادبیگی از همگی روسا و مدیران دفاتر نمایندگی خواست تا با ایجاد فضای تفاهم و همکاری در راستای رفع موانع و مشکلات اقدام نمایند.

🔹دکتر صالحی نایب رئیس دوم سازمان در ابتدای این نشست به دسته‌بندی مطالبات دفاتر نمایندگی پرداخت و با بیان بخشی از اقدامات هیأت مدیره در این خصوص به بررسی مسایل و مشکلات تمام نمایندگی ها پرداخت.

🔹این جلسه مسئولان دفاتر نمایندگی به ارائه گزارش عملکرد شهرهای استان پرداختند و در خصوص مشکلات موجود بحث و تبادل نظر کردند. مسئولین امور شهرستان های سازمان نیز گزارشی از وضعیت ساخت و ساز در شهرستان ها و نحوه اداره دفاتر نمایندگی ارائه دادند.

🔹مهندس ابوقداره نماینده هیئت مدیره در خاتمه اظهار کرد: تمام تلاش هیأت مدیره جهت ایجاد فضای مطلوب برای تمامی پرسنل و اعضای سازمان استان است و در این راستا سعی شده تا خدمات مطلوبی برای مهندسین سازمان ارائه شود.


🔹در ادامه این نشست حاضرین به بیان دیدگاه‌های خود و مسائل و مشکلات موجود در هر شهرستان پرداختند و اعضای هیات مدیره سازمان استان نقطه نظرات خود در خصوص عملکرد شهرستان ها، نظارت بر کیفیت ساخت و ساز و ارتقای آن، و تعاملات با مراجع صدور پروانه را بیان نمودند.


Ⓜ️@ilam_nezam                
🌐https://ilamnezam.ir/blog/


#روابط_عمومی
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام