امروز یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403

نشست سازمان با راه و شهرسازی و بنیاد مسکن

تاریخ ارسال : 1402/06/25 22:23 نویسنده : مدیریت

معاون راه و شهرسازی:نظام مهندسی خانه اول مهندسان است

معاون راه و شهر سازی ایلام: نظام مهندسی خانه ی اول همه ی مهندسان است

🔸به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ایلام در نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان ،نمایندگان راه و شهرسازی و بنیاد مسکن مطرح شد: نظام مهندسی خانه اول مهندسان ایلام است و دستگاه های متولی مسکن و ساختمان از هم جدا نیستند.

🔸 معاون راه و شهرسازی ایلام در حاشیه این نشست گفت:  راه و شهرسازی و نظام مهندسی هردو یک خانواده هستند

🔸آقای منصوری بیگی افزود: بدست آوردن اجماع نیازمند تفاهم و تعامل است و همدلی دستگاه های متولی و ناظر امر شهرسازی و ساختمان می تواند بیش از پیش به اجرای دقیق قوانین و به تبع آن مبلمان شهری و ایجاده چهره ای پر طراوت و شاداب از شهرهای استان بینجامد.

🔸وی با ذکر این موضوع که سیاست دولت قانون افزایش مسکن و کاهش هزینه برای مردم است،اعلام کرد: پروژه های اقدام ملی مسکن همگی باید از کانال سازمان نظام مهندسی عبور کند و در همین راستا  نظارت مستمر و سرعت در انجام خدمات بسیار مهم است.

🔸در ادامه رییس سازمان نظام مهندسی استان ،ضمن  اعلام آمادگی این سازمان  در کلیه امور عمرانی و ساخت و ساز مسکن ،خواستار برگزاری جلسات مداوم و مدون و تعامل هر چه بیشتر هر سه نهاد شد.

🔸مهندس مرادبیگی اضافه کرد: سازمان نظام مهندسی آمادگی کامل برای هر گونه همکاری در پروژه های نهضت ملی مسکن را دارد و خواستار پرداخت اقساط معوق ناظرین سازمان شد که با موافقت مسئولین مربوطه این پیشنهاد در دستور کار قرار گرفت.

🔸در ادامه  مهندس جعفریان نماینده بنیاد مسکن هم موافقت خود را جهت استفاده خدمات نظام مهندسی در زمینه های مربوطه اعلام کرد و بیان داشت: در این امر استفاده از نیروهای بومی و بهره بردن از مهندسان فاقد شغل و پروانه دار سازمان جهت کارهای اجرایی و نظارتی مد نظر بنیاد مسکن است.

🔸لازم به ذکر است در پایان این نشست اعضای هیات مدیره آقایان مهندس ابوقداره، دکتر صالحی ،دکتر توکلی و مهندس مظفری پس از تبادل نظرات
 از حضور نمایندگان  اداره  راه و شهر سازی و بنیاد مسکن ، در جلسه تشکر کردند و پیشنهاد جلسات هفتگی را در دستور کار خود قرار دادند.

 

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام