امروز یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

ملاقات مهندسین عضو دفتر نمایندگی شهرستان بدره با ریاست و نماینده هیئت مدیره سازمان در خصوص مطرح کردن مشکلات شهرستان

تاریخ ارسال : 1403/01/27 15:53 نویسنده : مدیریت

ملاقات مهندسین عضو دفتر نمایندگی شهرستان بدره با رییس و نماینده هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

:مهندس رسول مرادبیگی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با بیان مشکلات در صنعت ساختمان اظهار داشت تمام ساخت و سازها باید زیر پوشش سازمان نظام مهندسی انجام گردد و برای ساخت و سازهای غیر مجاز که یک معضل است باید از نظر فرهنگی ، فنی و تخصصی بستر سازی شود


✍به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ایلام: درابتدای جلسه رئیس سازمان، ضمن خوشامدگویی به اعضای دفتر نمایندگی نظام مهندسی شهرستان بدره گفت: دفاتر نمایندگی به واسطه ارتباط مستقیم با مهندسان و مراجعه کنندگان، مسئولیت مهمی در راستای پیشبرد اهداف سازمان دارند.
.
وی خاطر نشان کرد: عملکرد مطلوب دفاتر نمایندگی در کارآیی سازمان و ثبات سازمان تاثیر بسیار زیادی دارد، انتظار همیاری و همکاری بیش از پیش از دفاتر نمایندگی را داریم.

:مهندس مظفری بر لزوم هماهنگی دفاتر نمایندگی با سازمان استان تاکید کرد و گفت: دفاتر نمایندگی باید اصل وحدت رویه را رعایت کنند و در تمام امور (مالی، اداری، خدمات مهندسی و…) با هیات مدیره هماهنگ باشند.

:شایان ذکر است، در ادامه جلسه مدیر اجرایی ومهندسین عضو دفتر نمایندگی شهرستان بدره نیز سوالات،پیشنهادات،مسائل و مشکلات مربوط به شهرستان خود را مطرح کردند.



#روابط_عمومی

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام