امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403

راه اندازی سامانه ارتباط الکترونیکی نظام مهندسی ایلام و شهرداری

تاریخ ارسال : 1402/11/26 22:10 نویسنده : مدیریت

 

: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام از راه اندازی سامانه الکترونیکی ما بین سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری ایلام خبر داد و افزود : با راه اندازی این سامانه  خدمات با کیفیت و مناسبی را به شهروندان و مراجعه کنندگان ارائه خواهیم داد .

✍به گزارش روابط عمومی ؛ رسول مرادبیگی در نشست با شهرداری های مناطق ایلام با بیان اینکه  با پیگیری و رایزنی های مکرر و همچنین خرید سرور ، سامانه الکترونیکی در آینده نزدیک راه اندازی می شود . افزود :  هدف از طراحی و راه اندازی این سیستم  ایجاد شفاف سازی و تسریع در روند ثبت تا تایید نقشه های ساختمانی در نظام مهندسی است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ایلام گفت : این سامانه در راستای اهداف دولت الکترونیک ، شفاف سازی ، حذف واسطه ها ،تکریم ارباب رجوع،حذف مکاتبات کاغذی ،کاهش تخلفات اداری، مدیریت زمان، ارسال به موقع  گزارشات مرحله ای توسط ناظر بدون  نیاز به حضور در شهرداری ، حذف مراجعات غیر ضروری و کاهش تردد مراجعین ا راه اندازی می شود.

:رسول مرادبیگی اظهار داشت : سیستم الکترونیکی و بر خط جایگزین گردش کاغذی در سازمان می شود .

وی اضافه کرد: سازمان نظام مهندسی در دنیایی که به سمت الکترونیکی شدن و حذف مکاتبات کاغذی و رفت و آمد های غیر ضروری پیش می رود در تلاش است گام های جدی و اساسی در این راستا بردارد.

:مهندس مرادبیگی خاطر نشان کرد : در همین راستا سامانه ارسال گزارشات مرحله ای ناظرین به صورت آزمایشی شروع به فعالیت کرده است.


:وی با بیان اینکه عوامل جلسه هم جهت انجام این ارتباط الکترونیکی خواستار جلسات منظم و مدون شدند،در پایان گفت : دستور نقشه طراحی ، ارسال گزارشات مرحله ای ناظر
، ارجاع کارشناسی ماده ۲۷ و همچنین
انجام مکاتبات بین سازمان و شهرداری از جمله مهمترین مواردی است که در این سامانه الکترونیکی به شهروندان خدمت رسانی خواهد کرد.


روابط عمومي
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام