امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403

دیدار نوروزی هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی با مدیر کل راه و شهرسازی

تاریخ ارسال : 1402/12/16 08:42 نویسنده : مدیریت

دیدار نوروزی هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی با مدیر کل راه و شهر سازی : تعامل و همکاری بین دو دستگاه باعث پیشرفت کاری شده است


رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام با اشاره به اینکه تعامل و همکاری باعث پیشرفت کاری در این سازمان شده است،گفت: همکاری و هم فکری دو مجموعه باعث افزایش راندمان کاری و توجه به ارباب رجوع شده است.

مهندس مرادبیگی ریاست سازمان و اعضای هیأت مدیره با ارایه گزارشی از اقدامات سازمان در سالی که گذشت ، خواستار گسترش همکاری‌های دوجانبه میان این دو دستگاه در زمینه حفظ حقوق بهره برداران و حمایت از اعضا شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام با بیان اینکه از بدو فعالیت دور جدید اعضای هیات مدیره سازمان، میان این مجموعه تخصصی و اداره کل راه و شهرسازی تعامل چشمگیری وجود دارد، خاطرنشان کرد: این سازمان همواره از حمایت های این دستگاه برخوردار بوده‌ که این امر در پیشبرد کارها و محقق شدن اهداف آن بسیار اثربخش بوده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با اشاره به اینکه درحال حاضر موضوع طراحی و نظارت از فعالیت های جدی سازمان است، گفت: انتظار می‌رود اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری و حمایت ‌های بیشتر از مجموعه، شاهد پیشرفت سازمان در همه عرصه ها باشیم.

مهندس فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی ضمن تبریک سال نو به اعضای هیئت مدیره از  عملکرد سازمان ابراز رضایت کرد

مدیر کل راه و شهرسازی اضافه کرد: در زمینه رعایت صرفه جویی انرژی در ساخت و ساز و ترویج مقررات ملی ساختمان باید فرهنگ سازی بیشتری صورت گیرد .

مهندس دوستی در پایان ادامه داد:سازمان نظام مهندسی ساختمان همواره حمایت راه و شهرسازی را به همراه خود خواهد داشت.

گفتنی است در ادامه جلسه اعضای هیئت مدیره در حوزه فعالیت های خود در سال 1402 و برنامه های در نظر گرفته شده برای سال آتی توضیحاتی را ارائه دادند.