امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403

پیام تبریک به مناسبت روز معمار

تاریخ ارسال : 1403/02/03 21:35 نویسنده : مدیریت

‍ ‍ 🔴پیام تبریک ریاست و اعضای هیئت مدیره  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام به مناسبت روز معمار

 

✍به گزارش روابط عمومی مهندس رسول مرادبیگی بهمراه اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام  به مناسبت روز معمار پیام تبریکی صادر نمودند. متن پیام به این شرح است :

«معماری هنر افراشتن و آراستن بنا توسط انسان است.» تاثیر دانش و هنر معماری بر آرامش و آسایش جامعه غیرقابل انکار می باشد.

نقش با اهمیت معماران در طراحی فضاهایی که منطبق با شرایط اقلیمی و فراهم کننده آسایش باشد در کنار در نظرگرفتن جنبه های فنی، زیبایی شناسی و تامین کننده آرامش، وصف ناشدنی است.

امید که جامعه معماری ایران با پژوهش در آثار معماری گذشتگان بتواند از ظرفیت‌های بالا و استعدادهای موجود استفاده نماید و در خلق آثار فاخری که همزمان پاسخگوی نیاز انسان معاصر و نماینده شکوه و عظمت معماری پیشین باشد موفق عمل کند.

سوم اردیبهشت‌ماه، روز بزرگداشت شیخ‌بهایی، از معماران تمدن نوین ایرانی- اسلامی است؛ شخصیتی که آثار معماری قابل توجهی از او به‌جا مانده است.

 اینجانب روز بزرگداشت شیخ‌بهایی و روز معمار  را به تمام همکاران معمار خود، به‌ویژه همکاران معمار در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان شادباش می‌گویم و برای تمام معماران عزیز ایران اسلامی، آرزوی موفقیت دارم همچنین بر خود واجب میدانیم از نقش برجسته و غیرقابل انکار مهندسین معمار که همواره تلفیقی از هنر و علم و عشق را در آثارشان به نمایش می‎گذارند، قدر دانی نماییم.

ریاست و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

برچسب ها :