امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403

نشست هم اندیشی مورخ 1402/12/22

تاریخ ارسال : 1402/12/23 15:01 نویسنده : مدیریت

نشست هم اندیشی ریاست و هیات مدیره، مسولان راه و شهرسازی، و کمیته مجریان با مجریان ذیصلاح  عضو سازمان نظام مهندسی ایلام برگزار شد.🔴

✍️به گزارش روابط عمومی سازمان این نشست  در خصوص راهکارهای برون رفت از صوری کاری و تخفیفات نا متعارف و بررسی مشکلات مجریان ذیصلاح به میزبانی سازمان نظام مهندسی ، امروز سه شنبه مورخ 1402/12/22 ساعت 13 در سالن آمفی تئاتر سازمان برگزار گردید.

🔹در ابتدای نشست هدف از تشکیل این نشست توسط رییس کمیته مجریان ذیصلاح  آقای مهندس مسعودی  به اطلاع حاضرین جهت مشورت و تصمیم گیری   رساند.

🔹رییس سازمان نظام مهندسی با اشاره به لزوم همبستگی و هماهنگی مجریان ذیصلاح، ایجاد یک تشکل واحد به منظور پیگیری امورات مجریان و تلاش در جهت تثبیت قیمت خدمات تاکید کرد.

🔹رییس نظام مهندسی ساختمان استان ایلام، همه تلاش سازمان را حفظ شان و حقوق مهندسان عضو سازمان دانست و بر آمادگی سازمان برای حمایت همه جانبه از مجریان عضو سازمان تاکید نمود.

🔹مهندس رسول مرادبیگی از همه مجریان ذیصلاح خواست تا با تجمیع نقطه نظرات،  پیشنهادهایشان را جهت ساماندهی امور مجریان به هیأت مدیره اعلام کنند.

🔹در ادامه جلسه مهندس منصوربیگی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی افزود: اعضا در خصوص بهتر شدن امورات مجریان هر پیشنهادی در جهت مبارزه با برون رفت از صوری کاری و حذف تخفیفات نامتعارف را به صورت کتبی از طریق هیات مدیره سازمان به اداره کل راه و شهرسازی استان ارایه نمایند.

🔹مهندس سلیمانی نماینده هیأت مدیره در کمیته مجریان در سخنانی بر لزوم ایجاد تعامل با دستگاههای اجرایی مرتبط با ساخت و ساز تاکید کرد و افزود: بسیاری از درخواست های مجریان با هم اندیشی و و تفاهم قابل رفع است و این امر مستلزم وحدت نظر و همبسته بودن صنف مجریان است.

🔹ایشان ضمن تشریح اقدامات هیات مدیره در طول دوره نهم افزود: از مجریان ذیصلاح سازمان انتظار می رود که با ارائه خدمات واقعی در جهت بالا بردن کیفیت ساخت وساز  جایگاه خود را  بیش از پیش ارتقا دهند. زیرا انتظاراتی که مردم جامعه از مجریان دارند در سطح بالایی می باشد .

🔹در پایان این جلسه هم اندیشی، پس از ارائه بیانات اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در خصوص مجریان ذیصلاح محترم سازمان، اعضای کمیته مجریان  به بیان گزارش عملکرد این کمیته و ارائه نقطه نظرات خویش در خصوص بررسی میزان دستمزد اجرا، کنترل سهمیه اجرا، تکمیل و یکسان سازی قراردادهای اجرا و امور مالیاتی مربوط به مجریان ذیصلاح به بحث و گفتگو پرداختند و تعدادی از مجریان ذیصلاح سازمان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات پرداختند و در انتهای جلسه مصوباتی بصورت رای گیری به تصویب جلسه رسید .

برچسب ها :