امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اطلاعیه بیمه مسولیت مهندسین

تاریخ ارسال : 1402/12/11 15:32 نویسنده : مدیریت

مهندس مالک سلیمانی خزانه دار سازمان اعلام کرد؛ به جهت رفاه حال مهندسین عزیز  وبا توجه به مصوبه هیات مدیره کلیه ی مهندسین ناظر از تاریخ  1402/06/28 به صورت گروهی تحت پوشش بیمه مسئولیت حرفه ای مهندسان  قرار میگیرند.

 

وی افزود:مناقصه ی بیمه مسولیت مهندسین عضو سازمان برگزار شد و" بیمه ی البرز" به عنوان برنده مناقصه عهده دار ارائه خدمات بیمه ای به مهندسین عزیز خواهد بود.

وی اظهار داشت: سعی شده است که  کلوزهای این بیمه همراه بیشترین تعهدات باشد که خسارتهای احتمالی و درصدهای تقصیر مهندسین ناظر را پوشش دهد، و از لحاظ هزینه با کمترین قیمت برای مهندسین انجام شود .

لذا چنانچه مهندسین ناظر دارای پروژه‌ های فعال در سال‌های گذشته در صورتی که  تمایل به استفاده از خدمات این بیمه را دارند می‌توانند با مراجعه به بیمه ی مذکور قدامات لازم را انجام دهند.

ضمنا هر کدام از مهندسین ناظر که از خدمات بیمه ای دیگری استفاده میکنند ظرف مدت یک هفته از تاریخ منتشر شدن این اطلاعیه  با مراجعه به کارتابل آقای تابان انصراف خود را ثبت نمایند.

شایان ذکر است به درخواست‌هایی که بعد از مدت اعلام شده مطرح شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ضمنا هزینه بیمه به  مبلغ ۱/۵ میلیون تومان برای کلیه پایه ها می باشد که از کارکرد مهندسینی که برای آنها بیمه صادر می شود کسر می‌گردد.لیست ناظرین به پیوست اطلاعیه ارائه میشود.

در پایان مهندسین طراح میتوانند جهت استفاده از خدمات با شماره  09183419497 تماس گیرند.

 

 

اسامی ناظرین عضو سازمان
اسامی ناظرین دانلود

 

برچسب ها :